.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي


تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور امروز يكشنبه در صحن علني مجلس قرائت شد كه مشروح آن به شرح زير است:اقبال محمدي نماينده مردم مريوان در تذكر به وزير جهاد كشاورزي خواستار لزوم توجه به حفظ جنگل‌هاي منطقه‌اي كشور، كنترل و اطفاء به موقع حريق شد.
مسعودي ریحان نماينده مردم اهر و هریس در تذكري به وزير جهاد كشاورزي خواستار لزوم پاسخگويي به سوراخ شدن سد آلواتان از شهرستان هريس و هدر رفتن 27 ميليون متر مكعب آب شد.
سید علی ميرخليلي نماينده مردم ميناب و جاسك در تذكري به وزير بهداشت و درمان خواستار تسريع در رفع مشكل تاسيسات سرمايشي بيمارستان جاسك شد.
محمد مهدی مفتح نماينده مردم رزن در تذكري به وزير بهداشت و درمان خواستار تامين پزشك عمومي مورد نياز درمانگاه‌هاي رزند به خصوص درمانگاه روستاي كرفس شد.
غلامعلی ميگلي‌نژاد نماينده مردم بوشهرو گناوه در تذكر به وزير راه و ترابري خواستار لزوم احداث راه‌آهن بوشهر- شيراز شد.
فرهاد بشيري نماينده مردم پاكدشت در تذكري به وزير راه و ترابري خواستار بهسازي راه‌هاي روستايي و حادثه‌خيز شهرستان پاكدشت شد.
عزیز اكبريان نماينده مردم كرج در تذكري به وزير راه و ترابري خواستار تسريع در آسفالت جاده روستاي ليلستان و جاده چالوس كرج شد.
اقبال محمدي نماينده مردم مريوان وجلال محمودزاده نماينده مردم مهاباد در تذكر به وزير راه و ترابري لزوم برخورد قانوني با مسئولين شركت‌هاي هواپيمايي و مديران فرودگاهي كشور در خصوص حوادث اخير و تاخيرها در پروازها همچنين در تذكر به وزير امور خارجه خواستار پيگيري اقدامات ديپلماسي در خصوص برخورد غيرانساني دولت چين با مسلمانان آن كشور و در تذكري ديگر به وزيركشور خواستار برخورد با سوء استفاده گران كميته امداد از امكانات دولتي به منظور جلب آراء مددجويان شد.
وکیل سپه نماينده مردم پارس‌آباد مغان در تذكري به وزير كشور خواستار ارتقاء گروهان مرزي ايله‌سوار به هنگ مرزي به استقرار پاسگاه مصوب شولگون و همچنين در تذكري به وزير نيرو خواستار اختصاص بخشي از آب كشاورزي براي آبياري اراضي كشاورزي رودخانه دره رود از سد سبلان شد.
جلال محمود زاده نماينده مردم مهاباد در تذكر به وزير كشور خواستار لزوم رفتار مناسب‌تر نيروهاي نظامي و انتظامي منطقه با مردم مهاباد شد.
طاهرخاني نماينده مردم تاكستان در تذكري خواستار دستور رئيس‌جمهور در خصوص پرداخت تسهيلات مسكن به تعاوني‌هاي مسكن فرهنگيان كشور شد.
نقوي نماينده مردم ورامين در تذكر خواستار دستور رئيس‌جمهور در خصوص ايجاد شعب بانك‌ها در نقاط پرجمعيت روستاي ورامين شد.
مصطفی كواكبيان نماينده مردم سمنان و مهدی شهر در تذكر كتبي خواستار دستور رئيس‌جمهور به دولت عراق به علت برخورد نامناسب با زائران ايراني شد.
سید جلال يحيي‌زاده نماينده مردم تفت و ابرکوه در تذكري به وزير بازرگاني خواستار لزوم حمايت تسهيلاتي از توليدات نان صنعتي در راستاي اصلاح الگوي مصرف شد. همچنين در تذكري به وزير امور اقتصاد و دارايي خواستار جلوگيري از تخلف آشكار بانك‌ها نسبت به بهره‌هاي 16 و 24 درصدي شد.
كرمي نماينده مردم سنندج در تذكر به وزير اقتصاد و دارايي خواستار لزوم برخورد مناسب و تعامل بيشتر با بانك‌ها با ارباب رجوع است و وام‌گيرندگان شد. همچنين در تذكري ديگري به وزير نيرو خواستار تسريع در رفع مشكل فقدان آب آشاميدني شهرستان ديواندره شد.
سید حسن شجاعي کیاسری نماينده مردم ساري در تذكري به وزير نيرو خواستار بازگرداندن مجتمع شهيد رجايي به پيمانكاران مازندراني براي ايجاد اشتغال شد.
مصطفی سليمي نماينده مردم محلات و دلیجان در تذكر به وزير امور خارجه خواستار لزوم اقدام قاطع در خصوص بي‌حرمتي به دولت عراق به زائران ايراني در زمينه بازرسي زنان توسط مردان و همچنين در تذكري به وزراي جهاد كشاورزي و بازرگاني خواستار بررسي علت افزايش قيمت گوشت و مرغ در روزهاي اخير و در آستانه ورود به ماه مبارك رمضان شد.
مصطفی مطورزاده نماينده مردم خرمشهر در تذكري به وزير بهداشت و درمان خواستار ضرورت توزيع ماست بين سكنه خرمشهر و جزيره مينو به منظور كاهش عوارض ناشي از گرد و غبار بر سلامتي مردم شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.